شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

خرید عمده روغن کنجد
بازدید: 2944

روغن کنجد که از دانه های روغنی کنجد گرفته می شود یکی از روغن های طبیعی و ارگانیک برای پخت و پز و سالاد می باشد. امروزه اکثر افراد به دنبال مصرف روغن های ارگانیک به جای روغن های جامد موجود در بازار می گردند. یکی از بهترین جایگزین ها روغن کنجد می باشد.در این روغن، کربوهیدرات، پروتئین و فیبری موجود نیست و مقدار کلوئین آن 1 درصد است. البته از روغن کنجد برای مصارف زیبایی و درمانی نیز استفاده می شود.

خرید عمده روغن کنجد

روغن کنجد انواع مختلفی دارد چرا که دانه های کنجدی که در بازار ایران موجود است متنوع است. از جمله انواع کنجد موجود در ایران می توان به کنجد ایرانی، پاکستانی، افغانستانی و هندی اشاره کرد. البته کنجد های دیگری نیز موجود است اما دانه کنجد هایی که اشاره شد بیشتر سهم بازار را به خود اختصاص داده اند. عمده تفاوت کنجد های در بازار کاربرد آنهاست. برخی برای روغن گیری مناسب است، برخی برای ارده کنجد و برخی برای آشپزی و تزیینات.

قیمت عمده روغن کنجد

قیمت خرید و فروش عمده روغن کنجد بستگی به دانه های کجد دارد. برای دانه های وارداتی که نسبتا برای روغن گیری مناسب تر است تاحدودی وابسته به نرخ ارز بوده و از آن تاثیر می پذیرد. از دانه های کنجد ایرانی بیشتر برای ارده استفاده می شود و برای روغن گیری راندمان خوبی ندارد. البته طعم و رنگ این روغن نیز برای ذائقه اکثر افراد مناسب نیست ولی برای ارده بهترین گزینه است.

کنجد خاکستری پاکستان نیز برای روغن گیری مناسب است و قیمت بالاتری نسبت به ایرانی دارد. در این میان بهترین روغن برای کنجد افغانستان است که درصد روغن دهی بالاتر و کیفیت روغن بهتری دارد و نسبتا قیمت آن بالاتر است. رنگ تیره تری نسبت به پاکستانی دارد اما ارزش غذایی آن کمتر است.

خرید روغن کنجد گالنی

عطاری ها و همکاران محترم می توانند با تماس با بازرگانی نجمان روغن کنجد را در ظرف های یک لیتری و گالنی به قیمت عمده تهیه نمایند.

خرید روغن کنجد یک لیتری

مشتری های عزیز نیز برای خرید روغن کنجد یک لیتری در تعداد کم میتوانند از فروشگاه نجمان اقدام نمایند.

4.9/5 - (8 امتیاز)