شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

فروش روغن هسته انار عمده
بازدید: 3332

روغن هسته انار از پرس سرد دانه های تازه انار بدست می آید. این روغن دارای خواص زیادی به خصوص در حوزه زیبایی پوست می باشد. این روغن در لایه برداری پوست معجزه می کند به طوری که یکی از شناخته شده ترین روغنها در همین زمینه می باشد.

خرید عمده روغن هسته انار

روغن هسته انار یکی از روغن های پایه در تولید لوازم آرایشی می باشد. این روغن برای لایه برداری پوست بسیار مفید است. برای خرید عمده روغن هسته انار باید به نکاتی از جمله پروسه تولید این روغن توجه نمود. نکته اول اینکه باید دانه های هسته انار بصورت کاملا تمیز شسته شده باشند چرا که در غیر اینصورت با اضافه شدن مواد زائد چسبیده به هسته انار موجب کاهش کیفیت و طول عمر نگهداری آن می شود.

قیمت عمده روغن هسته انار

در قیمت گذاری روغن هسته انار بصورت عمده عواملی تاثیر گذار هستند از جمله اینکه منطقه کشت انار کجا بوده است. همانطور که میدانید در بین باغات انار سراسر کشور، انار ساوه تقریبا معروف ترین است که برای صادرات نیز بسیار طرفدار دارد. لذا هسته انار ساوه تاحدودی نسب به بقیه کیفیت بهتری دارد. نکته دوم در قیمت گذاری این روغن، شست شوی هسته ها می باشد که مقداری بر هزینه آن می افزاید. نحوه روغن گیری نیز بخصوص به روش پرس سرد از جمله پارامترهای موثر بر قیمت خرید روغن هسته انار است.

قیمت خرید روغن هسته انار برای عطاری

همکاران و یا عطاری های محترم سراسر کشور می توانند این روغن را در هر حجمی از بازرگانی نجمان خریداری کنند. بازرگانی نجمان می تواند این محصول را به صورت عمده در بسته های 30 سی سی تا گالن های 20 لیتری در اختیار همکاران محترم قرار دهد.

خرید روغن هسته انار 30 سی سی

جهت خرید روغن هسته انار 30 سی سی برای مصارف خرده و شخصی می توانید به فروشگاه اینترنتی نجمان مراجعه نمایید.

صادرات روغن هسته انار ساوه

با توجه به تاثیر فوق العاده روغن هسته انار در حوزه زیبایی، این روغن پتانسیل بالایی برای صادرات به سایر کشورها و بکارگیری در صنایع معروف زیبایی دارد. لذا با جستجوی بازار هدف در کشورهای تولید کننده لوازم ارایشی میتوان روی صادرات این روغن تمرکز کرد.

موارد استفاده از روغن هسته انار در تولید

از موارد مصرف روغن هسته انار در تولید محصولات ارایشی به صورت جزئی تر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید صابون های صورت
  • تولید صابون های بدن
  • تولید روغن های مخصوص ماساژ
  • تولید ژل های حمام
  • تولید مرطوب کننده ها
  • تولید کرم های لایه بردار و آب رسان پوست
  • تولید کرم های مراقبت از پوست

برای تهیه روغن هسته انار ساوه به روش پرس سرد در حجم های گالنی و لیتری می توانید با ما در ارتباط باشید

4.9/5 - (8 امتیاز)