شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

خرید و فروش عمده روغن نارگیل
بازدید: 3310

روغن نارگیل یکی از محبوبترین روغن های طبیعی برای زیبایی پوست و مو هست. اکثر افرادی که دنبال استفاده از مواد شیمیایی برای زیبایی خود نیستند به روغن نارگیل روی می آورند. عده ای از آن به عنوان مرطوب کننده طبیعی پوست استفاده می کنند؛ عده ای در نرم کننده مو مخلوط می کنند، عده ای برای دندان های خود استفاده می کنند و موارد زیاد دیگری که به محبوبیت این روغن اضافه می کند.

خرید عمده روغن نارگیل

روغن نارگیل به روش کلدپرس از پودر مغز نارگیل پرچرب و خشک شده که به آن کوپرا می گویند به دست می آید. این روغن درجه اشباع بالایی دارد و در دمای اتاق تقریبا بصورت جامد است. با گرم کردن آن کاملا به صورت مایع در می آید.

در خرید عمده روغن نارگیل باید به نکاتی توجه نمود. اولین نکته همین جامد شدن روغن نارگیل است. این روغن باید در دمای حدود 15 درجه به صورت کاملا جامد در بیاید. البته روغن نارگیل به دو صورت تصفیه شده و دارای لرد در بازار موجود است. تصفیه شده آن کاملا شفاف هست و به زردی ملایم میزند اما تصفیه نشده دارای لِرد است و کاملا سفید می باشد.

قیمت عمده روغن نارگیل

قیمت خرید عمده روغن نارگیل علاوه بر نکاتی که مطرح شد به نوع آن نیز بستگی دارد. روغن های نارگیلی که در بازار ایران هست به چند دسته تقسیم بندی می شود. یکی از پودرهای نارگیلی که از آن روغن استخراج می شود و بیشتر بازار ایران را به خود اختصاص داده است پودر نارگیل سریلانکا می باشد. پودر نارگیل چرب سریلانکا کیفیت بالاتری نسب به بقیه دارد و روغن مناسبتری از آن استخراج میشود. پودر نارگیل اندونزی نیز در بازار ایران موجود هست که کیفیت نسبتا پایینتری نسبت به سریلانکا دارد. لذا قیمت روغن نارگیل استخراج شده از نوع سریلانکا بالاتر از بقیه است.

البته اگر دسترسی به پودر نارگیل تولید کننده دارید برای تشخیص پودر نارگیل چرب از خشک به ظاهر آن توجه کنید. پودر کم چرب دانه های ریزتری دارد و یکدست تر از پرچرب می باشد.

خرید روغن نارگیل برای عطاری

عطاری ها و همکاران محترم می توانند جهت خرید روغن نارگیل در حجم های زیر یک لیتر و بالاتر از آن به صورت گالنی با بازرگانی نجمان تماس بگیرند

خرید روغن نارگیل 30 سی سی

مشتری های محترم جهت خرید خرده روغن نارگیل در ظرف های 30 سی سی میتوانید به فروشگاه نجمان مراجعه نمایید.

4.6/5 - (9 امتیاز)