شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

فروش روغن سیاهدانه عمده
بازدید: 3352

سیاه دانه یک نوع گیاه علفی و یا بوته ای یکساله که گل هاي منفرد دارد و علاوه بر کشت دارویی چندین گونه زینتی نیز دارد. سیاهدانه دارای خواص درمانی و زیبایی بسیار زیادی است که در انواع فراورده ها از جمله روغن گیاهی در دسترس مشتری ها قرار می گیرد. روغن سیاه دانه به روش کلدپرس و یا به روش روغنگیری پایه ای نیز در بازار موجود است که روش کلدپرس خواص بیشتری دارد و بالطبع قیمت روغن سیاهدانه در این روش بیشتر می باشد.

سیاهدانه

خرید عمده روغن سیاه دانه

برای خرید عمده روغن سیاهدانه باید به موارد زیادی توجه نمود. یکی از مهم ترین عوامل آنها نوع سیاهدانه می باشد. انواع مختلفی از سیاهدانه در بازار ایران موجود می باشد که عمده آن کشت خود مزارع هست و در کنار آن نیز از کشور هند و سوریه مقدار قابل توجهی وارد بازار ایران می شود که قیمت بالاتری نسبت به سیاهدانه ایرانی دارند.

روغن های سیاهدانه ایرانی، سیاهدانه هندی و سیاهدانه سوری در ظاهر آن تفاوتهای جزئی قابل مشاهده است. به خصوص در رنگ آن که ایرانی مقداری کمرنگ تر و روغن سیاه دانه هندی پر رنگتر از بقیه می باشد.

قیمت عمده روغن سیاه دانه کلدپرس

همانطور که عنوان شد عوامل زیادی بر روی قیمت روغن سیاهدانه تاثیر گذار است. روغن سیاهدانه ایرانی از همه ارزانتر و هندی از همه گرانتر است.

مورد بعدی که قیمت روغن سیاهدانه را تحت تاثیر قرار می دهد نحوه تولید آن است. روغن سیاهدانه به روش کلد پرس با توجه به اینکه حدود سی درصد حجم سیاهدانه را روغن می دهد قیمتی حدودا سه الی چهار برابر قیمت دانه سیاهدانه به اضافه هزینه های تولید آن می باشد. اما در روش پایه ای مقداری سیاهدانه را داخل روغن های ارزانتر ریخته و از آن، روغن سیاهدانه پایه ای گرفته می شود. در این روش که خواص کمتری دارد قیمت آن بسیار پایینتر می باشد.

متاسفانه عده ای نیز لِرد روغن سیاهدانه (پس مانده سیاهدانه کلد پرس شده ) را می خرند و به روش پایه ای تولید می کنند.

صادرات روغن سیاه دانه

برای صادرات روغن سیاهدانه، باید کیفیت آن مورد تایید قرار گیرد. لذا تهیه روغن سیاهدانه با کیفیت عالی یکی از مهمترین فاکتور های صادرات روغن سیاهدانه است. برای صادرات روغن سیاهدانه حتما باید به روش کلدپرس تهیه شده باشد.

خرید عمده روغن سیاهدانه برای عطاری

عطاری ها و همکاران محترم می توانند با تماس با بازرگانی نجمان، روغن سیاهدانه را به قیمت همکاری و در حجمهای مختلف تهیه نمایند.

خرید روغن سیاهدانه در بسته بندی های کوچکتر

جهت خرید روغن سیاهدانه در ظرفهای 30 سی سی و یا زیر یک لیتر از طریق فروشگاه نجمان اقدام فرمایید.

جهت خرید عمده روغن سیاهدانه کلدپرس در ظرف های گالنی، ده و یا یک لیتری با شماره های زیر در ارتباط باشید:

4.9/5 - (8 امتیاز)
  1. سلام هیچ میدانید زمانیکه قیمت اعلام نمیکنید خریدار شما را دروغگو میپندارد نه چند دلیل 1- هرچه بتوانید گرانتر بفروشید 2- نان به برخی روز میدهید 3- بخرید از شما به شما شک دارد 4-بعداز دیدن سایت شما رها می کند به سایت یا مکانی مراجعه میکند که قیمتش مشخص باشد در صورتی که امکان دارد قیمت شما از تمامی اراء دهندها بهتر و ارزانتر باشد .

    1. سلام دوست عزیز
      قیمت های عمده متغیر می باشند و بر اساس نرخ های مختلف و از طرف کشاورز نیز تحت تاثیر قرار می گیرند لذا شماره تماس جهت استعلام قیمت به روز محصولات عمده قرار گرفته است.
      اما محصولات خرده فروشی در قسمت فروشگاه دارای قیمت می باشد و می توانید آنلاین خریداری کنید.
      موفق باشید