شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

خرید عمده روغن آفتابگردان
بازدید: 3191

روغن آفتاب گردان سالیان زیادی است که وارد چرخه تولید به عنوان یک محصول گیاهی اقتصادی شده است. روغن آفتاب گردان به عنوان بهترین روغن سرخ کردنی شناخته شده و یکی از مهمترین دلیل های آن نقطه دود بالا نسبت به سایر روغن ها می باشد.

روغن های گیاهی آفتابگردان که به روش کلد پرس تهیه می شود حاوی مقادیر بالایی ویتامین E، املاح و مواد معدنی و آنتی اکسیدانی هستند، این روغن حاوی 98 درصد تری گلیسرول و در آن 15 درصد اسید های چرب اشباع شده و 85 درصد اشباع نشده می باشد. لذا مصرف آن کاهش کلسترول خون و بیماری های قلبی عروقی را در پی دارد.

خرید عمده روغن آفتابگردان

روغن آفتابگردان از دانه های روغنی آفتابگردان که مخصوص روغنگیری است استخراج می شود. این دانه ها نسبت به دانه های آجیلی کوچکتر، تیره تر و پر روغن تر هستند. روغن آفتابگردان به دو روش پرس سرد و حلال استخراج می شود البته برخی از تولیدی ها ممکن است از هر دو روش استفاده کنند. بازرگانی نجمان روغن آفتابگردان را فقط به روش پرس سرد تولید و به فروش می رساند.

روغن آفتابگردان نجمان، به رنگ زرد روشن مایل به طلایی دارای شفافیت و خوش عطر و طعم می باشد. از این روغن برای پخت و پز انواع غذا ها و استفاده در سالاد و سس و حتی سرخ کردن با حرارت ملایم به کار گرفته می شود. نقطه دمایی دود روغن آفتابگردان حدود 245 درجه سانتی گراد است و برای سرخ کردن مواد غذایی با جذب بالا بسیار مناسب می باشد.

قیمت عمده روغن آفتابگردان

قیمت خرید و فروش عمده روغن آفتابگردان به عوامل مختلفی بستگی دارد. مهمترین فاکتور در تعیین قیمت روغن آفتابگردان، کیفیت و نوع دانه های روغنی آن است. انواع مختلفی از دانه های آفتابگردان با درجه سورت و تمیزی و درصد روغن دهی متفاوت در بازار موجود است. دانه های روغنی مطلوب نزدیک به 40 درصد راندمان روغندهی دارند که همین امر باعث تولید بیشتر روغن از آنها خواهد شد. البته قیمت بالاتری نیز نسبت به سایر دانه ها دارند. کیفیت روغن آفتابگردان با آزمایش های مختلفی بر روی روغن آن انجام می گیرد. مورد تایید بودن روغن آفتابگردان از آزمایشگاه های معتبر پارامتر مهم دیگری است که روی قیمت گذاری آن تاثیر می گذارد. چرا که باید کیفیت و تمیزی دانه های آفتابگردان مناسب باشد تا مورد تایید قرار گیرد.

همکاران محترم برای اطلاع از قیمت خرید و فروش عمده روغن آفتابگردان در ظرف های یک لیتری و گالنی به صورت تناژ و یا خرده می توانند با ما در تماس باشند.

4.8/5 - (13 امتیاز)