شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

خرید عمده تخم خرفه
بازدید: 3589

تخم خرفه و یا بذر خرفه از گیاهی با برگ های سبز و ضخیم گرفته می شود. این گیاه دارای تخم های سیاه ریز است که خواص دارویی زیادی دارد. برگ های این گیاه بعنوان سبزی در برخی مناطق استفاده می شود که ترش مزه و شور می باشد. بذر خرفه را در اوایل اردیبهشت تا تیر می کارند. کاشت آن نیز بسیار راحت است و کافی است بذرها را روی زمین بریزیم و منتظر سبز شدن آنها باشیم. طبع گیاه خرفه سرد و تر می باشد و سرشار از امگا 3 هست.

خرید عمده تخم خرفه

بعد از کاشت بذرهای خرفه جوانه زنی این گیاه شروع میشود. حدود یک ماه بعد از کاشت، گیاه خرفه قابل برداشت است، اما برای استخراج بذر خرفه باید بعد از گلدهی، بذرها را از آن جمع آوری کنید. اگر دیر برای جمع آوری بذرها اقدام شود بذرها به زمین ریخته و برای سال بعد مجددا رشد میکند.

تخم خرفه کاربردهای فراوانی دارد. از بذر خرفه در شیرینی پزی ها به خصوص نان برنجی استفاده می شود. البته به ندرت از آن روغن گیری می شود که حدود 20 درصد روغن می دهد و دارای ارزش غذایی بالایی می باشد که حتی می توان برای بالا بردن ارزش غذایی سایر روغن ها روغن تخم خرفه را با آنها مخلوط کرد.

قیمت عمده بذر خرفه

تخم خرفه خواص فوق العاده ای دارد که از جمله ی آنها می توان به رفع التهابات گوارشی، درمان سرفه، تصفیه خون و رفع تشنگی نام برد. قیمت تخم خرفه بستگی به میزان سورت شدن و تمیزی بار دارد. قیمت آن در تابستان به دلیل برداشت محصول پایین تر بوده و به مرور افزایش خواهد داشت. از تخم خرفه برای غذای پرندگان نیز استفاده می شود. که به تقویت قوای بدن پرنده کمک می کند.

تخم خرفه تمیز شده مخصوص قنادی

بذر خرفه نجمان کاملا تمیز شده می باشد که شامل بوجار و سورت لیزری 99 درصد است که برای استفاده در شیرینی های بخصوصی از جمله شیرینی کرمانشاهی یا نان برنجی بسیار پرکاربرد است.

مشتریان محترم بعد از سفارش تخم خرفه بصورت عمده حتما این محصول را در جای خنک نگهداری کنید.

همکاران و عطاری های محترم می توانند جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش عمده تخم خرفه بصورت خرده و تناژ با ما در تماس باشند:

4.2/5 - (8 امتیاز)