شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

خرید پر گل محمدی
بازدید: 388

خرید عمده پر گل محمدی یا گلبرگ گل محمدی

گل سرخ یا گل محمدی نام نوعی گل رز است که نماد عشق و عاشقی بوده و علاوه بر عطر خوب و ظاهر بسیار زیبایی دارد. طبع گل محمدی معتدل تا کمی سرد و خشک هست بنابراین ضد صفرا و بلغم محسوب میشه.محصولاتی که از گل سرخ به دست میاد شامل گلاب، اسانس، گلبرگ خشک شده و غنچه های خشک شده هست.

گل محمدی در اکثر مناطق کشور پرورش داده می‌شود؛ اما مرغوب‌ترین انواع آن در لاله‌زار کرمان، داراب شیراز، قمصر کاشان و اصفهان است. بوته‌های این گل به صورت درختچه‌های کوچک تا بزرگی است که سالانه در فصل بهار گلدهی دارد. فصل برداشت گل محمدی بهار و در ماه‌های اردیبهشت تا خرداد است.

در بین گل‌هایی که خشک می‌شوند، انواع پر گل محمدی خشک کیفیت و قیمت بالاتری دارد و در بازار فروش متقاضیان بیشتری دارد. پس از برداشت گل محمدی که غنچه‌های آن باز شده است، آن را پرپر می‌کنند و برگ‌ها را در دستگاه خشک‌کن یا در سایه کاملا خشک می‌کنند.

برای خرید و فروش گل محمدی به قیمت کشاورز با ما تماس بگیرید

قیمت عمده پر گل محمدی

عوامل مختلفی بر قیمت پر گل محمدی خشک یا گلبرگ آن تأثیر دارد. هر چه کیفیت این محصول بالاتر باشد، قطعا قیمت بالاتری هم دارد. عواملی که برای کیفیت بالای این محصول ذکر شد، مثل مکان پرورش آن که لاله زار کرمان و داراب شیرازو … همگی بر قیمت آن مؤثر هستند. از طرفی اگر بار تازه و محصول سال باشد قیمت بالاتری دارد. هر چه مدت زمان بیشتری از برداشت محصول گذشته باشد، عطر و بوی آن کمتر می‌شود. البته بار تازه دارای رطوبت بالاتری است که باعث کاهش قیمت آن می شود و هر چه بیشتر بگذرد وزن آن کمتر و قیمت آن بالاتر می رود.

5/5 - (1 امتیاز)