شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

مغز بادام شیرین
بازدید: 706

خرید عمده مغز بادام شیرین

بادام درختی انواع مختلفی دارد که در هر کشوری نژاد های مخصوص خود را دارد. بادام درختی ایرانی به طور کلی به چند دسته تقسیم میشود:بادام سنگی، بادام مامایی، بادام ربیع و بادام پوست کاغذی است.  این آجیل خوشمزه را می‌توان به صورت نمکی، بدون نمک، خام یا بوداده تهیه کرد؛ می‌توان با آن کره‌ی بادام درست کرد یا از آن شیر بادام گرفت. بادام خام و بوداده فاقد سدیم است و برای افرادی که سابقه‌ی فشارخون بالا دارند می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.

انواع مغز بادام درختی ایرانی خام

مغز بادام درختی ایرانی در داخل کشور در مناطق مختلفی کشت می شود. مهمترین مناطق خراسان، استان سمنان، استان مرکزی، شیراز و… می باشد که بادام با کیفیتی در آنها به صورت گسترده برداشت می شود. از بین این ها بادام خراسان بیشتر بادام نوع افغان هست که به نسبت قیمت کمتری نیز دارد. در این میان بادام مامایی، بادام ربیع، مغز بادام منقا، بادام سنگی و بادام افغان به ترتیب دارای بیشترین قیمت مغز بادام درختی خام می باشند.

مغز بادام مامایی و شاهرودی ۱۲ از جمله بهترین مغز بادام درختی صادراتی هستند و بادام درختی منقا بهترین بادام پوست کاغذی می باشد.

جهت خرید مغز بادام شیرین درختی ایرانی خام بصورت عمده و قیمت کشاورز با بازرگانی نجمان تماس بگیرید.

قیمت عمده مغز بادام درختی شیرین

عوامل مختلفی مانند نژاد بادام، اندازه بادام، کیفیت بادام، تازه بودن، فصل برداشت، طعم بادام، کیفیت مغز بادام و … بر قیمت مغز بادام درختی تاثیر می گذارند. برای خرید بادام بهتر است بعد از فصل برداشت اقدام کنید تا محصول تازه تر و سالم تری را با قیمت مناسب خریداری کنید. فصل برداشت بادام نیز در اواخر تابستان است.

یکی از مهمترین فاکتورهایی که در تعیین قیمت عمده مغز بادام شیرین درختی تاثیر دارد نسبت بادام تلخ به بادام شیرین است که معمولا یکی دو درصد در آن طبیعی است ولی بیشتر از این مقدار باعث کاهش کیفیت و قیمت آن می شود.

بازرگانی نجمان بادام تازه را خریداری کرده و پس از شکستن و تمیز کردن و سورت آن مغز بادام درختی با کیفیت و مرغوبیت بالایی رو در اختیار همکاران عزیز قرار می دهد.

4.7/5 - (3 امتیاز)